vrijdag 16 maart 2012

Onverwachte match: Popcorn met M&M’s


Het is pauze. Jij bent zoals gewoonlijk weer eens jouw lunch vergeten mee te nemen, terwijl jouw vriendin een broodtrommel vol brood en fruit mee heeft genomen.  ‘Wil je ook een broodje?’ vraagt ze, nadat ze zag hoe hongerig je naar haar broodtrommel keek. ‘Graag!’ opgelucht pak je het broodje aan. Je neemt een hap… en hebt geen idee wat erop zit. Je besluit te kijken en komt tot de ontdekking dat er pindakaas met hagelslag opzit. Je had er wel vaker over gehoord, maar vond het maar ranzig klinken. Eigenlijk is het best lekker. 

Eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit pindakaas met hagelslag gegeten. Of pindakaas met jam. Ik eet eigenlijk alles apart. Mijn lieve vriendin had mij al heel lang zoute popcorn met M&M’s aangeraden. ‘Heb je het nou geprobeerd?!’ ‘Nee, nog niet. Doe ik later!’. Ik vond het maar een rare combinatie en besloot het niet te proberen. Doordat wij om de zondag filmmiddagen houden, werd ik op een middag gedwongen om het te eten. En het is eigenlijk toch wel lekker!

Allereerst koop je een verpakking zoute magnetronpopcorn en een zakje M&M’s naar keuze. Vervolgens stop je de popcorn in de magnetron, kiepert het om in een bak en voeg je de M&M’s toe. De M&M’s moet je toevoegen naar smaak, aangezien het wel heel overheersend (lees: te zoet) kan zijn. Vervolgens alles even goed door elkaar schudden en proeven maar!

Ik hoop dat jullie het gaan uitproberen (en alvast mijn verontschuldigingen als jullie het niet lekker vinden! Sorry!).

Liefs,

Angel

Geschreven voor: http://www.justsemir.nl/popcorn-en-mms/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten